۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

نرم افزار تایمر مخصوص کافی نتها ورژن ( 2 ) Businet Timer Enterprise V 0.2

سلام دوستان خیلی از شماها خواسته بودید که نرم افزار قبلی که برای کافی نت ساخته بودم ارتقاء بدم منم دست به کار شدم و این نرم افزار جدید که یک سری ویژگی جالب برای کار شما رو داره ساختم این ویژگی ها عبارتند از :

  • دفتر یاداشت کوچک
  • داشتن تاریخ و زمان به صورت شمسی
  • محاسبه در آمد روزانه
  • داشتن اسکینها (پوسته ) برای زیبا سازی برنامه به فرم دلخواه
  • و قسمتی که تعداد افراد استفاده کننده از شبکه را نشان می دهد

امید وارم که از این برنامه خوشتون بیاد .این برنامه محدودیت زمانی نداره و راحت می تونید ازش استفاده کنید .برای دانلود روی لینک زیر کلید کنید .

حجم فایل : 1.98 مگابایت

پسورد : ندارد

دانلود نرم افزار

۱۱ نظر:

ندا گفت...

سلام دوست عزیزمرسی که منو لینک کردید من مشکل رو دروبلاگ رفع کردم ووبلاگ شما لینک شد.

www.neda-bayat.blogfa.com

کافی نت سرو گفت...

سلام میخواستم از نرم افزاری که ساختین و گذاشتین واسه دانلود تشکر کنم. حسین هستم از تبریز

کافی نت هک ویروس گفت...

واقعاً نمی دونم با چه زبونی تکشر کنم فقط اینو میتونم بگم که نجاتم دادید

ناشناس گفت...

سلام فقط تشکر میکنم (-:

ناشناس گفت...

سلام
آقا اين لينكتون مشكل داره . وارد سايت آپلود دلبسته مي شه .

ناشناس گفت...

سلام
آقا اين لينكتون مشكل داره . وارد سايت آپلود دلبسته مي شه .

PEDIMETALL گفت...

مشکل لینک برطرف شد

ناشناس گفت...

مرسی مشکل اینه که وقتی سیستم خاموش میشه ساعت زمان سیستمها پاک میشه

ناشناس گفت...

asheghetam baradar babate barname damet garm man cn daram ba access terminal ncomputing age barname in baraye contorole in dari behem email bezan . milad.berahman@gmail.com montazeram az khejalatet dar miyam

دانیال گفت...

من یکی درست کردم خیلی قویتر و قشنگتره
ShopProgram.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام از بابت Businet Timer Enterprise ممنون
چرا وبت فیلتره؟!؟